recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad laver min Apple mens jeg er på arbejde?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad laver min Apple mens jeg er på arbejde?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad laver min Apple mens jeg er på arbejde?
    Sendt: 24-Juli-2012 kl. 16:27
Jeg stiller ofte min iMac på 'vågeblus' når jeg ikke skal bruge den. Jeg ved godt at det koster lidt på strømsiden men til gengæld er den lynhurtigt klar når jeg skal bruge den. Men jeg er faktisk lidt i tvivl om hvor meget den egentlig sover.

Fx er jeg lige kommet hjem og selvom solen skinner, så skynder jeg mig lige at vække min iMac :-)

Inden den for alvor vågner kan jeg se at klokken står på 15.50 og da den var vågnet helt stod den på 16:19 som var klokken på det tidspunkt.  Da jeg satte den på vågeblus var klokken 06:34 i morges og så er det lige jeg tænker på hvad den mon har lavet i løbet af dagen?

Jeg har ikke nogle schedulerede programmer som fx. Time machine kørende, så hvad kan det være?

officepakken, en enkelt win7 vmware, mail, ical, firefox og vlc player er åbne. Men ingen af dem burde foretage sig noget i løbet af dagen. Kan det være min Norton antivirus?  Eller er det nisserne?

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 16:32
Du kan se i Konsol, hvad den laver.

Spotlight - skriv Konsol. Så kan du i SYSTEMLOGFORESPØRGSLER - Alle meddelelser se det.

Venlig hilsen
KB
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 08:15
Kan antivirusprogrammer ikke også scanne, selv i dvaletilstand?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu