|
Hvorfor kan jeg tage flere kanaler på HDHR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
chjeppe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2011 Status: Offline Point: 113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juli-2012 kl. 16:58 |
Jeg har stofa og den lille pakke. På mit Panasonic V20 kan jeg tage de kanaler som fremgår af pakkebeskrivelsen; men på min HDHR kan jeg tage yderligere kanaler TV3+ HD, Kanal 4, TLC m.fl.
Det var da fint tænkte jeg og forsøgte at finde kanalerne på mit TV vha. fuld automatisk scanning. Her dukker kanalerne også op, men TV'et skriver bare krypteret hen over skærmen. Er der en god forklaring på dette? Jeg er ret sikker på at det er de samme kanaler jeg finder både TV'et og EyeTV giver fx. TV3+ HD kanalnummer 120. |
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et dårligt antennekabel til dit TV kan være årsagen
|
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
|
chjeppe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2011 Status: Offline Point: 113 |
Det tror jeg ikke er situationen. Jeg har super billede på alle de andre kanaler. Det er jo sådan set tv'et som er korrekt på den. Det er jo ikke kanaler jeg burde kunne tage.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Det kan måske også være pakkefiltret nede i kabelskabet, som ikke fungerer ordentligt.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |