|
SOLGT: Beosound+Beomaster 5 |
Besvar |
Forfatter | |
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-August-2012 kl. 10:27 |
Jeg forsøger mig med noget andet og skyder derfor mit Beosound 5 af til en gunstig pris.
Inkl. Beomaster 5 m. 500 GB HDD, 5 m kabel til forbindelse ml. BS5 og BM5, samt bordstander - naturligvis uden ridser! Må ikke forveksles med Beosound 5 Encore, da denne ikke har Masterlink og kun kører via UPnP - den ægte BS5 har egen server (Beomaster 5). Købt maj 2011 - kvittering haves. NB! Der medfølger ikke fjernbetjening til B&Os anlæg, så sådan en medsælges ikke. Butiksprisen ligger pt. på 37.995 kr. og jeg sælger for 20.000 kr. Anlægget kan afhentes i Søborg i original emballage. Redigeret af Yakken - 06-August-2012 kl. 05:59 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Anlægget er solgt.
|
|
|
|
beolion
Bruger Oprettet: 07-Januar-2010 Status: Offline Point: 138 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var sgu også et godt tilbud :-) Jeg er faktisk ret glad for mit, må jeg spørge hvorfor du sælger BS5?
|
|
Torben Rasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, hvis man sætter prisen rigtigt, så ryger tingene hurtigt. Jeg opdagede først at anlægget ikke havde indgange efter det blev leveret og det blev mere og mere et irritationsmoment med tiden. Jeg forsøgte mig med Behringer-lydkortet, men det havde (som forventet) et lydsync lag på et halvt sekund. Jeg nåede til den erkendelse, at jeg ikke ville få taget mig sammen til at udbygge setup'et med et BV10, så der var ikke nogen umiddelbar løsning på at få lyden fra eks. TV ud i mine BL8000 uden at skulle ud i noget sammenkobling med 3. parts apparater alligevel.
Samtidigt, så fik vi ikke hørt vores musik fordi det er lidt besværligt at lave playlister på BS5 (med mindre man gider gå ind og tænde sin PC, og synce en playliste med iTunes). Jeg besluttede mig derfor så sent som i fredags for at prøve at indkøbe noget Sonos og teste hvor godt det kørte, og det passer bedre til familiens behov overall. Jeg krydrer det nok med et abonnement på WIMP senere hen for at få adgang til et større bibliotek end det jeg selv har stående. Det er dog lidt sørgmodigt at vinke farvel til den ret solide byggekvalitet og gå all-in på noget iPad-styret halløj. Generne ved ikke at kunne IR-styre volumen eller slukke for anlægget med min Beo4 kommer muligvis til at jage mig fremover, men der er ikke nogen perfekt løsning på vores behov lige nu, så frem for at have en BS5 stående, som jeg basalt set er lidt irriteret på, så vil jeg hellere få brugt mit system og så leve med generne ved ikke at have alt styret af min Lintronic/Beo4. Redigeret af Yakken - 06-August-2012 kl. 13:13 |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |