|
give adgang til et program i OSX |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-August-2012 kl. 18:10 |
Hej
Jeg havde en synology gui åben hvor der kommer en pop-op og spørger om jeg vil give "synology prgrammet" adgang til min Mac(ML) her kom jeg til at sige nej. Hvordan kan jeg ændre denne setting til et ja ? |
|
![]() |
|
ballade ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Muligvis i System Indstillinger -> Sikkerhed (System Preferences->Security for de internationale).
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Online Point: 6683 |
Var det nøgleringen, den vil have adgang til. Så sker der ikke noget ved at svare nej. Mon ikke du får spørgsmålet igen. Redigeret af Brixen - 05-August-2012 kl. 18:48 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
Ja det var Keychain jeg tænkte på desværre. Har efterfølgende fået spørgsmålet uden hvor jeg gav adgang. Desværre uden held. Men det et ikke et osx problem men nærmere et synology problem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |