recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - give adgang til et program i OSX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

give adgang til et program i OSX

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9403
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: give adgang til et program i OSX
    Sendt: 05-August-2012 kl. 18:10
Hej

Jeg havde en synology gui åben hvor der kommer en pop-op og spørger om jeg vil give "synology prgrammet" adgang til min Mac(ML) her kom jeg til at sige nej.

Hvordan kan jeg ændre denne setting til et ja ?
Til top
ballade Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-April-2011
Sted: Østjylland
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ballade Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 18:19
Muligvis i System Indstillinger -> Sikkerhed (System Preferences->Security for de internationale).
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Status: Online
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 18:45
Var det nøgleringen, den vil have adgang til. Så sker der ikke noget ved at svare nej. Mon ikke du får spørgsmålet igen.

Redigeret af Brixen - 05-August-2012 kl. 18:48
Venlig hilsen
KB
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9403
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 07:34
Ja det var Keychain jeg tænkte på desværre. Har efterfølgende fået spørgsmålet uden hvor jeg gav adgang. Desværre uden held. Men det et ikke et osx problem men nærmere et synology problem.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu