recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvordan ser man antal % af signal kvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvordan ser man antal % af signal kvalitet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvordan ser man antal % af signal kvalitet
    Sendt: 05-August-2012 kl. 19:52
på et sony bravia tv som fødes med signal fra yousee via dvb-c  når man der går ind på tv´t via signal info så kommer der en bjælke op der er helt grøn men hvad beviser dette ,er det blot et tegn på vi har 100% signal ind fra skabet ,der er ikke ret langt ude fravejen til forstærker skabet står .
kan man senogen steder hvor mange % der er i signalet eller er det anden nok med den grønne bar
jeg kanvel godt sætte en comega tap fordeler på med 3udgange bse-03 som har en dæmpning på 6 db uden problemer ,signalet som pt sidder direkte på 1 tv er perfekt uden mosaik ellernoget

Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 22:51
På mit Sony ex720 er der både farver og en % af signalet (kvalitet/styrke) Sony har også en AGC = automatisk gain control = indbygget forstærker....
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 00:08
nu har jeg lige tjekket igen
alle kanaler er med fuld grøn udslag og der står også høj
agc dr hd 67
agc tv2 hd 72

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu