|
Hibernate problem stort problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tranholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-August-2012 kl. 11:12 |
Hej jeg har et kæmpe problem med min HTPC Jeg har sat Windows til automatisk at gå i S4 (hibernate) når maskinen ikke bruges. Når der skal optages en planlagt optagelse skal maskinen starte op, optage og derefter gå i hibernate igen. Dette virkede de første 3 dage (maskinen blev installeret søndag 29. juli) Den 1. august opdaterede jeg BIOSen til den nyeste fra ASUS, og siden har maskinen ikke virket efter hensigten med hibernate. Når maskinen går / sættes i hibernate kan den starte op igen efter 2 til 5 minutter (nogle gange bliver den i hibernate, men det kommer an på om maskinen har været brugt i løbet af dagen, har den det starter den efter 2 til 5 minutter) og er helt død. Det er ikke muligt at vække den med mindre strømmebn slukkes helt. Dette bevirker nu at jeg ikke kan regne med at den optagger någet som helst. Er der nogen der har en løsning, da dette er ved at drive mig til vanvid.
Tuner: Terratec H5 Jeg kører Windows 7 32 bit, MCE sat DVBlink ellers intet andet. MVH Søren
|
|
![]() |
|
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske kunne du sætte den til S3 i stedet for...
Synes før at jeg har oplevet at der kan gå noget galt efter en bios opdatering så måske er det nødvendigt med en ny installation.
|
|
![]() |
|
Tranholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Jeg har prøvet S3 istedet, problemet er at mit tastatur er et Logitech Di Novo mini som ikke umiddelbart vil genfinde maskinens bluetooth forbindelse efter start fra S3. Jeg geninstallerede hele maskinen, Windows mm. igår uden at det løste problemet. /Søren
|
|
![]() |
|
King Nothing ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
Har også Di Novo mini og det er rent ud sagt noget l..t, der er tons vis af historier på nettet om at det ikke virker efter standby. mit virker heller ikke altid. selvom det er vildt irreterende er det nok ikke det der er problemet. hibernatetion virker ofte dårligt i windows. Jeg løste selv problemet med MCE standby tool
http://slicksolutions.eu/
|
|
TV: LG 42LM760T, AV: Yamaha RX-V2067, HT: Front - KEF R300, Center - KEF R200c.
|
|
![]() |
|
[QUOTE=King Nothing]Har også Di Novo mini og det er rent ud sagt noget l..t, der er tons vis af historier på nettet om at det ikke virker efter standby. mit virker heller ikke altid. selvom det er vildt irreterende er det nok ikke det der er problemet. hibernatetion virker ofte dårligt i windows. Jeg løste selv problemet med MCE standby tool
http://slicksolutions.eu/[/QUOTE]
Jeg bruger MCE standby tool uden held.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |