|
Når jeg vinder i Lotto i morgen... |
Besvar ![]() |
Side 123 23> |
Forfatter | |
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1044 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2012 kl. 11:21 |
... så køber jeg et hus med en kælder og laver en kopi af denne hjemmebiograf :-))
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Masse af lys fra de grej under lærredet og 6 forskellige fj.betjeninger på bordet hører ikke hjemme i en dedikeret kælderbio, IMO.
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Tja hver mand sin smag.. Min bio skulle ikke pyntes med alu, lys og andre skinnede ting - som en bar(?!).. Nej, bare sort på sort.. Måske ville jeg skeje for vildt ud og købe et rødt gulvtæppe..
![]() |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Han trænger vist til en universalfjernbetjening...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
Jeg er nu også på "smag eller behag" vognen. Hvis jeg vandt i lotto i morgen, så ville jeg tage p.las' hjemmebio og gange med 5 |
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Nemlig - dedikeret perfektion.
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Godt nok heller ikke min smag. Og i en rigtig hjemmebio, skal alt udstyr være skjult.
![]() |
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Det er ikke engang noget specielt dyrt udstyr ham Per Chrisian har. Altsaa naar jeg taenker lottogevinst faar jeg meget stoerre tanker
![]() |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Son. I am disappoint.
|
|
![]() |
|
power ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Jonas altså man gemmer ikke kunst væk
![]() |
|
![]() |
|
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
Hej
![]() Når i nu diskutere Hjemmebioer skulle i måske kikke her: http://www.etihometheaters.com/ . Der skulle være noget for enhver. Jeg er faktisk til, at jeg også vil have elektroniken skjult , igen hvis jeg vinder i aften.
|
|
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Dette link indeholder mine favoritter:http://www.g-k-f.com/uk/album_photos.htm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |