recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Når jeg vinder i Lotto i morgen...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Når jeg vinder i Lotto i morgen...

Besvar Besvar Side  123 23>
Forfatter
Besked
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Når jeg vinder i Lotto i morgen...
    Sendt: 17-August-2012 kl. 11:21
... så køber jeg et hus med en kælder og laver en kopi af denne hjemmebiograf :-))

Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 11:32
Masse af lys fra de grej under lærredet og 6 forskellige fj.betjeninger på bordet hører ikke hjemme i en dedikeret kælderbio, IMO.
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 14:33
Tja hver mand sin smag.. Min bio skulle ikke pyntes med alu, lys og andre skinnede ting - som en bar(?!).. Nej, bare sort på sort.. Måske ville jeg skeje for vildt ud og købe et rødt gulvtæppe.. Thumbs Up 
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 14:39
Han trænger vist til en universalfjernbetjening...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 15:26

Jeg er nu også på "smag eller behag" vognen. Hvis jeg vandt i lotto i morgen, så ville jeg tage p.las' hjemmebio og gange med 5 Wink

Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 16:02
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Jeg er nu også på "smag eller behag" vognen. Hvis jeg vandt i lotto i morgen, så ville jeg tage p.las' hjemmebio og gange med 5 Wink

Nemlig - dedikeret perfektion.
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 16:40
Godt nok heller ikke min smag. Og i en rigtig hjemmebio, skal alt udstyr være skjult. Wink
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 16:47
Det er ikke engang noget specielt dyrt udstyr ham Per Chrisian har. Altsaa naar jeg taenker lottogevinst faar jeg meget stoerre tanker Wink
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 17:23
Son. I am disappoint.
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2008
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 22:26
Jonas altså man gemmer ikke kunst væk
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Juli-2007
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 14:22
HejSmile
Når i nu diskutere Hjemmebioer skulle i måske kikke her: http://www.etihometheaters.com/ . Der skulle være noget for enhver.
Jeg er faktisk til, at jeg også vil have elektroniken skjult , igen hvis jeg vinder i aften.
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 14:34
Dette link indeholder mine favoritter:http://www.g-k-f.com/uk/album_photos.htm
Til top

Besvar Besvar Side  123 23>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu