|
K: Subwoofer (Dali) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-August-2012 kl. 11:51 |
Jeg mangler en subwoofer til et par Dali Fazon LCR. Jeg forestiller mig det vil være oplagt med en Dali Fazon sub 2, men jeg kan jo lige så godt undersøge markedet og se om jeg kan spare lidt dollars. Så lad høre hvis du har en subwoofer stående som du ønsker at sælge.
Byd løs :)
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
Martin Pedersen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2008 Sted: 7160, Denmark Status: Offline Point: 266 |
Har måske en Dali Lektor Sub hvis prisen er rigtig.. Den er sort og er ½ år gammel.
|
|
![]() |
|
Jamen så må du fortælle mig hvad den rigtige pris er, så kan jeg tage stilling til det:)
Jeg gider ikke byde når du tilsyneladende allerede har en pris i tankerne. Mvh
|
|
![]() |
|
Nichlas J ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2012 Status: Offline Point: 7 |
Jeg er muligvis også interesseret i den pågældende sub...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |