recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skarphed/Afstand LCD vs. Plastma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkarphed/Afstand LCD vs. Plastma

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Emne: Skarphed/Afstand LCD vs. Plastma
    Sendt: 24-April-2006 kl. 07:24

jeg er pludselig blevet MEGET i tvivl efter det nye fælles køb med SONY's V2000 modoller. har et Panasonic Plastma 37PV60E som står rigtig godt på nogle af ant-kanalerne (de andre modtages bare dårligt) lige meget hvor tæt man kommer på, det bliver ikke kornet som jeg har set på et LCD-skærm hos en kammerat.

vil skarpeheden være lige så god på en LCD-skærm (SONY's 40" V2000) uanset afstanden hvis billedet med ant på er godt fra 3m - også er skarpt og ikke kornet fra 1½m's adstand ligesom tilfældet på mit Panasonic Plastma 37" - for det bare iorden også tæt på med de gode tv-kanaler??

nogle gange er det som om at det slet ikke kan ta' den størrelse opløsnong med den korte aftsand, så skal man længere væk får det bliver mere "flydende" med LCD - ved ikk....??

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu