recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Parre blutooth mus med computer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Parre blutooth mus med computer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Parre blutooth mus med computer?
    Sendt: 05-September-2012 kl. 22:23
Har købt denne Toshiba bærbar med indbygget bluetooth: http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/SATP850132/toshiba-satellite-p850-132-15-6-barbar-computer

og denne Logitech mus der bruger bluetooth: http://www.logitech.com/da-dk/mice-pointers/mice/6811 

Jeg regnede med at jeg uden problemer at kunne forbinde mus og bærbar via bluetooth (uden at bruge den medfølgende "unifying connector"), men kan ikke få det til at virke. Er det umuligt?

Har jeg begået en fejl og købt den forkerte mus?
 eksempelvis kunne forbinde direkte til den bærbare via dens indbyggede BT?
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2012 kl. 05:00
Du har købt den forkerte mus

Den sidste du har linket til vil kunne køre via din bluetooth ifølge logitech
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2012 kl. 08:55
Der står intet om bluetooth på den mus, du har købt. Wireless kan være meget forskelligt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2012 kl. 21:14
Tak for svarene, jeg har åbenbart sovet lidt i timen da jeg købte ind.....
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7981
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 06:49
Logitech M510 er en hamrende god mus. Jeg har selv M505. Før i tiden brugte jeg også Bluetooth mus, men nu er jeg gået over til Unifying. Det er lettere at have med at gøre end Bluetooth - synes jeg. Så hvis du kan undvære en USB-port (du har 4), kan du jo fint beholde den gode mus du har fået købt. Hvis du så en dag, vil have eksternt tastatur sat til computeren også, så køber du et der understøtter Unifying. Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Logitech M510 er en hamrende god mus. Jeg har selv M505. Før i tiden brugte jeg også Bluetooth mus, men nu er jeg gået over til Unifying. Det er lettere at have med at gøre end Bluetooth - synes jeg. Så hvis du kan undvære en USB-port (du har 4), kan du jo fint beholde den gode mus du har fået købt. Hvis du så en dag, vil have eksternt tastatur sat til computeren også, så køber du et der understøtter Unifying. Smile

Jamen det er da en fin mus.
Men er nu lidt irriteret over at den modtager skal sidde og stikke ud på siden, (selvom den er relativ lille), især når man ved at man kunne have undværet den.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7981
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 22:31
Ja, det er da rigtigt nok - men modtageren er så lille at når først den sidder der lægger man stort set ikke mærke til den. Man lader den bare sidde i hele tiden. Men - hvis du vil - kan du så ikke få pengene tilbage eller bytte musen?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2012 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ja, det er da rigtigt nok - men modtageren er så lille at når først den sidder der lægger man stort set ikke mærke til den. Man lader den bare sidde i hele tiden. Men - hvis du vil - kan du så ikke få pengene tilbage eller bytte musen?

Jo den burde kunne returneres, "mediterer" lige lidt over mulighederne Wink
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu