|
summen/buzzing fra vt30y |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-September-2012 kl. 00:51 |
jeg har for nogen uger siden købt et VT30Y men nogen gange i lyse scenen kommer der en markant summen/buzzing fra bagsiden af TV'et.... jeg har købt det i et panasonic center og de har kigget på det men de siger det lyder fint...
men jeg kan hører det når jeg ser film og jeg har pæn høj lyd på. kan jeg sige at de skal lave det eller kan jeg bare ik gøre noget..
Redigeret af 3000 - 07-September-2012 kl. 01:20 |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
og tror i det vil hjælpe at ringe eller skrive til
panasonic DK
|
|
![]() |
|
nanoflower ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 36 |
Plasma 'buzz' kan variere meget fra TV til TV selv inden for samme produktserie.
Fakta er at alle plasma TV i mere eller mindre grad producerer summelyde som oftest bemærkes i helt lyse scener. Oplevelsen er ofte meget individuel og detaljer som TV's afstand til væg og rumindretning kan spille ind. Hvis det er helt ulideligt bør du kontakte Pana eller forhandleren og evt få oprettet en RMA på den. |
|
![]() |
|
de har jo bare kigget på det og de siger der ikke er noget
|
|
![]() |
|
nanoflower ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-August-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 36 |
Jeg skal lige være helt sikker. Har dit TV været til rep. 1 gang for problemet ?
|
|
![]() |
|
Nej de har bare lige kigget på det i butikken
Redigeret af 3000 - 08-September-2012 kl. 16:54 |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Jeg mener de gør noget ved det hvis støjen er over et vist niveau og det lyder til at være tilfældet for dig. Hvad hvis du har et helt hvidt billede gemt på et sd-kort og så bruger billedfremviser, så må de da kunne høre det i butikken?
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
![]() |
|
Jeg prøver og snak med dem igen på mandag.. så må jeg se hvad de siger
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
Det er vel blæserstøj ? |
|
E.L.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |