recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Var det noget, med en 31 disc Harry Potter box.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Var det noget, med en 31 disc Harry Potter box.

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Var det noget, med en 31 disc Harry Potter box.
    Sendt: 10-September-2012 kl. 17:13
http://www.amazon.co.uk/dp/B007N0IJGC/ref=nosim?tag=blu-uk-en-21
Faldt lige over denne box. Og den ser bare spændende ud, men også ret dyr. Til 1000kr mindre, så ville jeg gerne købe den. Den skulle efter Amazon´s egne oplysninger Have DK tekst.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 17:15
Vildt....Jeg ser vist kun selve filmene , og ikke alt det ekstra.....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 17:22
Den lyder ret fed, for die hard fans. Der er en som har skrevet lidt om boksen.

My Harry Potter Wizards collection arrived this morning (day of release) at 7.20am. I could not believe how early it was, I was so excited. After I signed for my parcel, I was handed a HUGE box, the first thing I noticed was it weighed a tonne! I kicked the front door shut and went to the living room to open it.

First of all, I have to say, WOW it's MASIVE! Stunning to look at. Well presented and very well made. It comes in a box, and well packed inside with polystyrene packaging, and wrapped in tissue paper. Then once you have opened it very carefully, you are greater by a huge, heavy and incredibly large. It's the biggest box set you have ever seen in your life!!! It's so well made and SOLID!

Once you open the lid, the flap at the front is magnetic, so it clicks open and clicks shut. The lid itself is on hinges so opens and closes with ease. The secret compartments need to be pushed in for it to click out to open. Each film is in its own little solid book with all the other disks relating to that spefific film. Just incredible. I have not yet opened the rest, as I am savering each moment.

For £177 it is a complete steal!!! It's well worth the money, and with most of them sold already, best get yours today, as tomorrow, they will be gone!

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 17:55
Så er man da godt nok glad for Harry Potter LOL.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 18:02
Jeg kunne godt have fundet på, at købe den. Men det ser ud til, at de første er i extended udgaver. Hvis de alle havde været i extended, så havde jeg helt sikkert købt den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg kunne godt have fundet på, at købe den. Men det ser ud til, at de første er i extended udgaver. Hvis de alle havde været i extended, så havde jeg helt sikkert købt den.

Altså ....... jeg har skrevet det før men det betyder jo ikke at du har læst det, så jeg gentager gerne. Der kommer ikke en extended versioner af de sidste film, kun de første to. De blev lavet da man started "Ultimate Edition" serien. Instruktørerne ønsker ikke at lave dem - de er blevet spurgt. 

Redigeret af Stampe - 10-September-2012 kl. 18:27
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 18:25
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Altså ....... jeg har skrevet det før men det betyder jo ikke at du har læst det, så jeg gentager gerne. Der kommer ikke en extended versioner af de sidste film. Instruktørerne ønsker ikke at lave dem - de er blevet spurgt. 
Ok. Det mindes jeg ikke at have set. Det er da irriterende.
Skal du ikke have denne box så?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 18:28

Jo da Smile Den blev bestilt samme dag den blev sat til pre-order. 
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 18:38
Hmm , extended , det synes jeg ikke at jeg har hørt om LOL , men ja lidt for dyrt....endnu
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hmm , extended , det synes jeg ikke at jeg har hørt om LOL , men ja lidt for dyrt....endnu
MVH

Kommer ned i 199,- indenfor 6 måneder LOL
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Jo da Smile Den blev bestilt samme dag den blev sat til pre-order. 
Lige da jeg så den, så tænkte jeg på dig.Wink Jeg kunne godt tænke mig, at se en fuld unboxning, af denne box. Jeg tror den er så fed.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2012 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

MVH

Kommer ned i 199,- indenfor 6 måneder LOL
Det er jo så desværre kun de første to, som er extended.Ouch
Jeg tvivler på, at den kommer ned foreløbig, hvis den gør. Den kommer jo i begrænset oplag.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu