|
S: Denon 3806 forstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2012 kl. 13:42 |
Sælger min Denon 3806.
Den er sort og fremstår uden ridser. HBO 2.000 Den befinder sig på Amager hvor den også kan afhentes. Jeg vil ikke sende da jeg ikke har noget emballage. Redigeret af Ulrikwich - 08-Marts-2013 kl. 14:27 |
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Held og lykke med salget! Det er en SUPER fed reciever, og tilmed en rigtig god pris!
![]() |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
Tak!
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
Ny pris
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |