|
S: Daells Bolighus sofasæt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2012 kl. 23:22 |
Så vidt jeg husker så har jeg set møbler til salg herinde før, så derfor forsøger jeg lige at sætte mine forældres nye sofa til salg herinde. Hvis man ikke må det alligevel, så sletter en admin selvfølgelig bare mit topic.
Tekst er taget fra annoncen på DBA.dk 2 1/2+2 pers. sofa Sælges pga. Fejlkøb. Ingen slidtage, ingen ridser. Ikke taget i brug, da de bare ikke passer ind i stuen. Sprit nye møbler, men billigere da emballage er brudt. De kan ses Daells Bolighus hjemmeside her: http://www.daells-bolighus.dk/vis_vare.php?id=73414&menu=menu_1 De befinder sig i Herfølge på Sjælland. Kan leveres mod betaling Pris: 5500,- Hvis I har nogen spørgsmål så spørger I selvfølgelig bare løs. Redigeret af PF - 19-September-2012 kl. 12:31 |
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bumper lige
|
|
![]() |
|
Ny pris. Spar 2500,- i forhold til nyprisen.
|
|
![]() |
|
Jeg bumper lige og linker til DBA annoncen for billeder:
|
|
![]() |
|
Bumpadumpa
|
|
![]() |
|
Nu kan du spare 3500,- !
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |