|
Manglende info om næste program på Pana? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2012 kl. 13:03 |
Har nu i et stykke tid lagt mærke til at beskrivelsen af "næste program" som regel mangler på mit Pana X10y.
Når jeg trykker på "I" kommer info om det nuværende program frem, men når jeg vælge "næste" er der som regel ingen info (en sjælden gang er der info, men det er undtagelsen) Når jeg går ind i "guide" er det hele der, men ikke under "I"?? Modtager Yousee via lokal antenneforening (DVB-C) Nogen bud? Redigeret af thor-thor - 20-September-2012 kl. 13:27 |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke godt at vide om den manglende info skyldes signalleverancen eller en indstilling i dit Panasonic X10Y. Hvilket land er der valgt ved installationen af tv'et? En fuldgyldig TV Guide med al information kræver Finland som land. Se nærmere herom i denne tråd s. 8 (psk's indlæg 14. dec. 2010 kl. 16.11 og mit indlæg 15. dec. 2010 kl. 15.35). http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=89044&PN=8&title=guide-p-x10 Hvis der er brugt Finland, skal du rette tidszonen til GMT + 1. Redigeret af Vilhelm - 20-September-2012 kl. 15:43 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Tror jeg har valgt Sverige, det var vist "tippet" da jeg købte det. Men det undrer mig så bare at programguide, undertekster etc. virker. Det er kun "næste" der ikke fungerer.
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Jeg har det helt tilsvarende Panasonic V10E fra samme serie. Valg af Finland betyder at kanalerne kommer i nøjagtig samme kanalnummerorden som YouSee bruger, hvilket Sverige ikke gør. Desuden fungerer TV-guiden upåklageligt inklusive Nu og Næste. Vælges Danmark, fungerer TV-guiden slet ikke som den skal. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Nå her leget lidt med nulstilling, finland etc. uden at få "næste" frem. Men det går nok...
Men har fået et andet problem. Efter at skærmen har været tilbage på fabriksindstillinger "glemmer" den nu DR1 HD og flytter en anden kanal fra den placering jeg har valgt, hver gang den har været slukket! Er der en indstilling der kan have noget med det at gøre, som skal stilles igen?
|
|
![]() |
|
Fik googlet mig frem til at det formentlig er autoopdatering der skal slås fra. Så må se om det virker...
|
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Ja, vend enelig tilbage med svar herpå, jeg havde helt samme problem med kanaler, der forsvandt, da jeg brugte Sverige.
|
|
![]() |
|
Rigtigt! Medlem af dette forum, Dana, meddelte december sidste år følgende: Løsning på problemet: |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Jamen det virker, skærmen har fået hukommelsen tilbage....
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |