|
Nyt Microsoft Media Center |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jwj1012 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2012 kl. 10:47 |
Jeg skal til at have nyt Mediacenter
- Idag kører jeg med dvbviewer - Hauppauge HVR-1300 tvtuner - Hauppauge WinTV-CI usb kortlæser til Boxer - direkte til tv, så tv giver både lyd og billede Hdmi Jeg har antenne på taget samt en viasat parabol som i dag ikke kører via mediacenter Jeg ønsker en stabil løsning som blot skal kører og kunne optage, afspille Nogle gode forslag til hvad jeg skal vælge? |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ingen forslag?
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
DVbviewer er vel en udmærket løsning og særligt deres recording service til TV-optagelse..
Skal viasat-modtagelse også indgå i samlet mediacenter løsningen? Mener det er noget problematisk at sætte op... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Ja jeg er tilfreds med dvbviewer, så det er hardware jeg tænker på og om det skal være windows 8
om viasat modtager ikke er muligt må jeg leve med dette
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Noget bedre hardware kunne være digtial devices, det er meget flexibelt... De har en multi decrypt mulighed, men har ikke check på om det skulle virke for boxer... Windows 8 tilbyder vel ikke noget specielt i frohold til mediacentre?
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Hej Er ikke med på hvad du mener med digital device?
|
|
![]() |
|
http://www.dvbshop.net/index.php/cat/c487_Digital-Devices.htmlDet er system af tunere, som kan sammensættes på mange måder...
Se også lige denne tråd vedr. CAM-moduler til viasat... Redigeret af avh - 01-Oktober-2012 kl. 22:05 |
|
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
man kan ikke køre multi decrypt med boxer desværre.
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Det mener jeg nu godt man kan med det rigtige CA modul.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
ved du hvad for et ca modul der kan det? det er lidt ærgeligt at man kun kan bruge den ene tuner med boxers moduler.
Redigeret af kbking - 02-Oktober-2012 kl. 14:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |