|
købes: passivt kølet kabinet/heatpipe køler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 20:11 |
Hej Jeg er i felten efter et par passivt kølede kabinetter - søger både et lille, itx-size i stil med streacom fc8 & hfx micro, og et større i stil med streacom fc9-10 & hfx mini. Det behøver ikke være et af de nævnte. Jeg søger også heatpipe-kølere, løse heatpipes, cpu, vga og chipset blokke/kølere der kan monteres efter samme koncept. Andet der kan bruges til sådan et projekt har også interesse (fx varme kontrol fra hfx o.l)
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Løse Heatpipes kan fås på UK Ebay
Har købt adskillige 6mm, virker RIGTIGT godt.
Blokke lave jeg selv, 2 Kobber/alu plader 4-6mm tykke skruet sammen, der efter bor et 5.9mm hul lige i "samlingen". du kan købe ALU / Kobber hos metalcentret.
Se evt mine posts med hjemmelavet passive kabinetter.
Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 34 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-November-2011 Sted: København Status: Offline Point: 320 |
Takker for info Er allerede i gang med at søge på dine indlæg |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Takker Infinity, har været der, synes dog de er noget dyre :/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |