recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HJÆLP SØGES-PS3, spil downloades væk ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HJÆLP SØGES-PS3, spil downloades væk ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dr.ralph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Kbh Ø
Status: Offline
Point: 243
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr.ralph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HJÆLP SØGES-PS3, spil downloades væk ?
    Sendt: 08-Oktober-2012 kl. 19:30
Hey,

Jeg har tidligere kun spillet via disc, men har nu lige købt Playstayion Plus medlemskab og har så downloadet nogle spil.

Det mystiske er, at selv efter endt installation og genstart af ps3 så kan jeg under SPIL menuen nu kun se mit spil på disc og så 3 doenloadede spil (pacman HD og 2 udgaver af Motorstorm) Men har lige købt & downloadet og installeret GRAND THEFT AUTO 4, GTA gay Tony og et MotoGP spil og installeret dem alle - og fandme om jeg kan finde dem noget sted på min ps3

Har genstartet min ps3 2 gange ved at lukke den ned korrekt, men de er pist væk. HJÆLP !
Mvh
Dr.Ralph
Til top
dr.ralph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2006
Sted: Kbh Ø
Status: Offline
Point: 243
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr.ralph Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2012 kl. 00:43
Problem løst. Ps3'en fuckede op i sine egne downlads. Den kan ikke klare man simultant henter 6-8 spil ned samtidig......tskkkk det skrøbelige lille kræ
Mvh
Dr.Ralph
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu