|
S: AVI ADM 9.1 + ADM SUB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 16:23 |
Hej
Jeg sælger dette sæt i sort, da jeg overvejer at købe et sæt ADM40 til 32.000. Højtalerne er i sort piano og subben i mat-sort. Kun én ejer i ikke-ryger hjem. Højtalerne er købt hos AVI og AVI-subben købt hos Vassago HIFI. Jeg har papirer på produkterne samt emballage til højtalerne. Nypris 18.500 kr. Der er ingen ridser eller fejl på produkterne, og alt tilbehør følger med. NB! Desuden inkluderer der:
Sættet befinder sig i Aarhus C og I er velkomne til at lytte. Redigeret af Ukke - 29-Oktober-2012 kl. 07:14 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bud modtages
|
|
![]() |
|
Kan også købes hver for sig.
|
|
![]() |
|
Køb det hele for 9000.
|
|
![]() |
|
Brochhorst ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2009 Status: Offline Point: 16 |
Jeg har sendt en pm
|
|
![]() |
|
uullum ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2012 Sted: Fredensborg, De Status: Offline Point: 2 |
Har du solgt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |