|
S: Boxee Box 700,- inkl porto |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sekspac ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-December-2011 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 11:58 |
Ovenstående sælges. Alt medfølger. Er fra maj 2012 og med kvittering fra elgiganten. Befinder sig i 9900 Frederikshavn
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
600 incl porto til København budt
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
er denne stadig til salg eller???
|
|
|
|
![]() |
|
Helt ærligt. Kan man få et svar her. Kan se sælger var online i morges. Ellers så fjern dog annoncen
|
|
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Der står da den koster 700, prøv at byde 700 og se om der sker noget :-)
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Hej hvis den er 100% iorden og pæn og velholdt vil jeg gerne købe den til de 700 incl. forsendelse.
Mvh Kim
|
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Jeg tror man kan gå ud fra at den er solgt.
Jeg har både lavet ovenstående indlæg, samt sendt en PB og intet svar, og kan se brugeren har været online siden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |