|
Zepto Zview 37" sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-November-2012 kl. 10:42 |
Hej
Jeg sælger mit tv da jeg ikke rigtig bruger det længere. Jeg har fået det af mine forældre, da de købte et nyt. Købt i elgiganten for ca. 6-7 år siden til 5.000 kr. Det er 1080p opløsning. Fjernbetjening og vægbeslag haves. Det befinder sig i Glostrup Jeg har ingen anelse om hvad jeg kan få det så giv mig et bud. Pris ide : 1000 kr
|
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen bud?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Måske vil en børnehave eller plejehjem kunne få glæde af dit TV og DVD
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Hvor i landet? Medfølger der fod? 1000 kr. er desuden en hel del over hvad det er værd den dag i dag.
Redigeret af Strange - 02-November-2012 kl. 00:30 |
|
![]() |
|
Glostrup. Der medfølger fod og vægbeslag.
|
|
![]() |
|
Så er det solgt til 900 kr. Det er jeg fint tilfreds med. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |