|
E45M1-I DELUXE ? til opsætning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-November-2012 kl. 14:13 |
Hej jeg har lige installeret XBMC på min
E45M1-I DELUXEmen jeg kan ikke få digital lyd, kun stereo ud via min forstærker. jeg har sat det op i xbmc og det virker på xbmc på min atv2, er der noget specielt man skal gøre når det er en pc ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er din lyd udgang i windows sat op til andet end stereo? ![]() |
|
.....
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Gætter på du har tilsluttet det via hdmi til din reciever?
Så skal du huske installere dine hdmi drivere dvs realtek ubuntu driver. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Indtil videre er det skudt lidt i blinde fra folk, vi skal vide hvilket styresystem du køre for at kunne hjælpe dig.
Det kan dog være at du ikke har valgt korrekt audio setting i XBMC, tjek under system -> system -> audio
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |