recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket sæt til under 2000 kr (ca) ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilket sæt til under 2000 kr (ca) ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
povlhp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-April-2006
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilket sæt til under 2000 kr (ca) ?
    Sendt: 02-Maj-2006 kl. 13:00
Jeg har en OK Sony Surround Receiver, et par Dali 104 frontHT, en BW center, og et par gode baghøjttalere.

Men, mine frontHT er lidt store, så jeg vil gerne have nogle mindre, og overvejer om et billigt system (<2000 kr) ikke kan gøre et rimeligt arbejde.

Alternativt hvor finder jeg nye flare/mindre Front HT til en god pris ? Evt et helt HT system ? Eller skal man lidt højere op ?

Hvad er det bedste køb mellem 1000 og 2500 kr (i DK priser)
Til top
enand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2006
Point: 819
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2006 kl. 13:13

I den prisklasse ville jeg studere noget AudioPro. Lidt dyrere, godt nok, men alternativet ville for mig så blive noget brugt.

Men prøv at kigge hos Tape Connection under Højttalere > diverse sæt. De har noget yamaha til prisen. Eller du kan finde ud af, om du kan få noget AudioPro uden sub (hvis det da ikke er afhængigt af den). Det er fint til prisen.

Mvh.

Til top
rs-6200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2006
Sted: åbenrå
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2006 kl. 11:55
hej prøv under www.cinemagic der har jeg handlet med et rigtig godt anlæg til rimelig pris
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu