|
S: Div. hardware (i5, atom, 560Ti, osv.) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kfuglsang ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Status: Offline Point: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-November-2012 kl. 21:10 |
Jeg er ved at bygge mit mediecenter en del om og har i den forbindelse en masse hardware i overskud.
Bundkort 1: Gigabyte GA-Z68MA-D2H-B3 (Socket 1155). Låseclipsen på den ene ramsokkel er desværre knækket. Der er dog 3 som uden problemer kan anvendes. CPU 1: Intel Core i5 I5-2500K 3.3 GHz Bundkort 2: Zotac ION ITX-F m. dual-core Atom og Geforce 9400 Grafikkort: MSI GeForce GTX 560 Ti Twin Frozr II, 1 GB PCIe Kabinet: Antec Fusion Remote (sort med alu front og display) Ram: 2x1GB DDR2 - passer til Zotac bundkortet
Redigeret af kfuglsang - 26-November-2012 kl. 22:53 |
|
![]() |
|
wiz@rd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bundkort 2 bundlet, hvad skal det koste??
|
|
![]() |
|
kfuglsang ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2008 Status: Offline Point: 82 |
Hvad med 400kr.?
Det hele befinder sig i øvrigt i 9400 Nørresundby.
|
|
![]() |
|
yknippen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 17 |
Pris for cpu 1?
|
|
![]() |
|
Hvad er den værd for dig?
Mit eneste ønske med at skifte den ud er, at kunne gå ud og købe en mere letvægts i3 cpu.
|
|
![]() |
|
yknippen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 17 |
Hvis du skal have nok til en ny i3 cpu, så er det vist over mit budget
![]() |
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
Samlet pris afhentet for hele skidtet...? For at have noget at gå ud fra...
Altså med det første bundkort?
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Bundkort 2: Zotac ION ITX-F m. dual-core Atom og Geforce 940
Var det 400,- så kunne jeg måske godt være intresseret,Har du evt link til hvad det er for et. Evt osse 2x2 ram til. Redigeret af miaj - 26-November-2012 kl. 22:26 |
|
|
|
![]() |
|
Det er dette Zotac kort der er tale om.
http://www.zotacusa.com/zotac-ion-itx-f-series-ionitx-f-e.html Jeg har lige bemærket at det kun var 2x1GB der er deri. Lad os sige 500 inkl. rammene.
Redigeret af kfuglsang - 26-November-2012 kl. 22:41 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hvor meget for kabinet?
|
|
![]() |
|
Jeg forestiller mig 800kr. for kabinettet. Evt. 1000kr. med en Corsair 520HX psu (http://www.silentpcreview.com/article692-page1.html)
|
|
![]() |
|
Quakermire:
Jeg går ud fra vi snakker kabinet, grafikkort, Gigabyte bundkort og Intel i5 cpu? Hvad mener du om 2500kr.? Det er iflg. min hovedberegning halv pris af hvad det koster fra nyt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |