recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: Dune Smart B1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: Dune Smart B1

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: Dune Smart B1
    Sendt: 01-December-2012 kl. 15:09
Ohøj
Som overskriften antyder, har jeg en Dune Smart B1 (med BD-drev)... Jeg er rigtig tilfreds med den, men jeg bruger så at sige aldrig drevet i den. Så hvis du nu har en Dune Smart H1, mener jeg den hedder (den med HDD-skuffe) kunne vi jo bytte... Eller hvis nogen har noget af samme kaliber, skal de også være velkomne til at byde ind.

Og det er kun bytte, ikke salg.
Ikke-ryger hjem
Fungerer upåklageligt, ingen tegn på skader, ridser el. lign.
Befinder sig i Maribo på Lolland.
/Rolf

Redigeret af Rolf Lemmike - 01-December-2012 kl. 18:11
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2012 kl. 22:19
bump
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 07:48
Da der ikke er nogen der vil bytte har du tænkt på at sælge, ?
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 16:39
Så skal du komme med en voldsomt sveden pris, i hvert fald. Foretrækker at bytte...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 22:08
Kunne måske også være int. i noget bytte med en xbox360 slim RGH/JTAG...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu