|
Plasma |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pinoh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-November-2005 Sted: Dominica Status: Offline Point: 125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-December-2012 kl. 20:45 |
Har et ca 3 år gammelt panasonic plasma tv, hedder noget med 10y, det kostede ca 4700 kr
Spørgsmålet er om jeg til 5000-6000 kr kan finde et led tv med ca samme billede kvalitet.
Grunden til mit skifte, er at jeg gerne vil have et med pvr. Har ikk lyst til ekstra bokse. Og synes det er smart når tv-et har denne mulighed.
Et sony hx653 kan det feks hamle op med mit panasonic
Venlig hilsen Mogens
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vil stadig få synlig bedre billedkvalitet pr krone ved igen at vælge plasma .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Bøje_fra_nr_16 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2012 Status: Offline Point: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Naturligvis er der LED der har bedre billedekvalitet end plasma ved brug i ikke-mørkt rum.
Billedekvaliteten er faktisk niveauer bedre i dagslys, samt ingen billdefejl, roligt billede, støjfrit, sort og farver bibeholdes gennem LEDéns levetid. Men læs diverse tests inden du vælger model.
Redigeret af Bøje_fra_nr_16 - 14-December-2012 kl. 14:59 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |