recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke finde netflex på Playstation@Store
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan ikke finde netflex på Playstation@Store

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BirdNest Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-December-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BirdNest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke finde netflex på Playstation@Store
    Sendt: 16-December-2012 kl. 14:38
Jeg kan ikke finde netflex på Playstation@Store.

Er ikke at finde under photo&video, hvor der kun ligger tre der intet har at gøre med NetFlex
(har noget at gøre med PlayMemories). 

Ej heller under Movies - der ligger kun MUBI.

Hvad jeg har bemærket er at under kontohåndtering og aktivering kan jeg kun vælge games 
men ikke video. Denne tjeneste er ikke muligt i dit land skrives der.

Jeg har tidligere rodet med DNS mod HideYour Ass VPN men da Tunlr har skippet support af NetFlex er jeg nu vendt tilbage til at benytte den samme DNS opsætning som på min PC, hvilket er:

89.150.129.4 og (10).

Kan det tænkes jeg skal vende bøtten på min Ps3 til fabriksindstillinger?

Håber I på recordre DK kan hjælpe for jeg har alleredes "købt" mit Netflex abonnement og orker ikke at gå julen i møde kun med Tv2, DR og Kanal5 for at se de selv samme fem julefilm som der blev sendt sidste år, forrige år.. :o
BirdNest
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 15:03
Min kammerart havde lidt af samme problem med sin playstation, han endte med at følge denne Guide Netflix selv har, og det virkede! :) (han havde formateret sin ps3)

http://support.netflix.com/da/node/4944#gsc.tab=0
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
BirdNest Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-December-2011
Sted: Danmark
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BirdNest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 20:52
Du er en stjerne :)

Jeg har heletiden søgt gennem Playstation Network og Playstation Store. Aldrig har jeg tænkt på at lede efter appen på hoved siden. Jeg benytter engelsk som sprog og da et tilsvarende menupunkt under PSN hedder "Program and video" var jeg overbevist om at appen lå der :)

10E6 gange tak her fra Muffeh :)

BirdNest
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2012 kl. 11:39
Anytime! LOL
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu