|
8 stk Offect Soundwave Swell akustikpanel SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2012 kl. 21:46 |
Jeg sælger 8 stk helt nye Offect Soundwave Swell akustikpanel da er ikke skal bruge dem alligevel.
De er 100% som nye ingen hakker eller mærker. De måler 58,5x58,5x8 cm Befinder sig på Frederiksberg eller i Ballerup. ![]() Redigeret af vind - 10-Januar-2013 kl. 18:58 |
|
![]() |
|
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byd gerne eller kom gerne med evt bytte forslag
|
|
![]() |
|
eyvind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 104 |
Jeg kan godt være interessert. Jeg er dog ikke tilbake i københavn før 10. januar.
|
|
![]() |
|
eyvind: det lyder godt at du er intresseret i dem hvis jeg forsat har dem d. 10. januar skriver jeg til dig.
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |