recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udskifte Logitech Harmony 525 med en 700
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udskifte Logitech Harmony 525 med en 700

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udskifte Logitech Harmony 525 med en 700
    Sendt: 30-December-2012 kl. 10:27
Jeg har i flere år brugt en Logitech Harmony 525 med stor succes. Den er imidlertid ved at være lidt slidt og jeg har nu lånt en brugt Logitech Harmony 700, for at prøve om denne kunne være den rigtige at skifte til.

Jeg vil derfor gerne kunne overføre alle komponenter og aktiviteter til den nye, men støder på følgende problem:

Jeg får to valgmuligheder.

Enten kan jeg føje den til min nuværende konto, men så erstatter den min 525, og jeg kan ikke se om jeg efterfølgende kan genetablere denne, vha. selve fjernebetjeningen. Er der nogen der ved det?

Ligeledes skriver den, at ved udskiftning, vil de funktioner, jeg selv har tildelt knapperne, ikke blive overført til den nye fjernbetjening. Jeg ved, at jeg har defineret flere af knapperne til de enkelte komponenter. Er det dem der menes?

Den anden mulighed er at oprette en ny konto, men så kan jeg slet ikke overføre komponenter eller aktiviteter til den nye.

Hvad gør jeg smartest når jeg vil sikre, at jeg kan komme tilbage til min 525 såfremt jeg efter afprøvning af 700´eren, ikke finder, at denne er den rigtige?

På forhånd tak :-)

/cholm

Redigeret af cholm - 30-December-2012 kl. 10:29
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Point: 957
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdj1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 02:37
Jeg har en 555, der stort set svarer til en 525. Jeg tror desværre ikke man kan få en model, der svarer til dem længere :( Jeg mindes at have set man kan få Logitech til at kopiere ens konto til en ny konto, og derved kan du lege med en 700 uden at ødelægge din 525 opsætning. Prøv at sende en mail til deres support - de er vist meget hjælpsomme.

PS: Jeg vil meget gerne høre hvad du kommer frem til mht 700, da jeg mere tror 600 og 650 minder om 525/555 modellerne. Jeg har faktisk købt en 650'er som backup, til når min 555 dør. Vil ikke risikere at man ikke kan få en fornuftig erstatning, da Logitech tilsyneladende ikke længere gider producere den type.
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 09:35
Tak for input.

Jeg læste godt nok, at Logitech kunne klone ens konto, så jeg skrev til dem i søndags og afventer svar. Skal nok give en tilbagemelding på Harmony 700.

/cholm
Til top
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 08:10
Så har jeg fået klonet min brugerkonto og har nu fået opsat den nye Harmony 700 uafhængigt af den gamle 525.

Harmony 700 virker umiddelbart til at være en del hurtigere end 525. Eks. kan den skrue ned for lyden hurtigere.

/cholm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu