|
K. Surround reciever MAx 2000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2012 kl. 14:21 |
I febervildelse kom jeg, forleden dag, til at oprette emnet i galt forum, så nu kommer det her :-) - Den skal trække et mini pod højtaler system. -Gerne 4 stk hdmi ind og to ud - Ligeglad med 3D - Skal understøtte bluray lydformaterne
- Airplay ikke nedvendig, da jeg har en airport express |
|
![]() |
|
peterf ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er en Onkyo 608 til salg (jeg kender ikke sælger), og da jeg også kører Minipods front/center (KEF 2005 bag) kan jeg da fortælle dig, at det går udmærket. Minipods elsker power i forstærkeren, så et nummer kraftigere end 608 ville ikke være af vejen, men det lyder fint nok :-)
Den har dog kun 1 hdmi ud. Mvh Peter |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
Tak for inputtet... Jeg har set den og jeg overvejer den :-)
|
|
![]() |
|
Har netop købt en. Tråden kan hermed lukkes
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |