|
Hjælp til valg af stikdåse med data udgang |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
januss ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2013 kl. 16:19 |
Hej recordere.
Jeg bor i lejlighed hvor vi har et sløjfeanlæg fra YouSee. 1. Første stik (som er en del af sløjfen) er en Freja MM13-65. 2. Herfra tager jeg signalet ud af data udgangen og indsætter det i en abonnentforstærker TCL-22E-6 (se side 2 her for specifikationer: http://www.telecentret.dk/download/katalog/abb-forst.pdf). 3. Herefter løber signalet til én Triax TD212D, som herefter løber videre til én mere Triax TD212D. 4. Signalet slutter i én Comega Freja T0B-H TV-signalet fungerer fint i alle stik. Mit problem er dog at jeg gerne vil erstatte en af Triax TD212D'erne med en anden stikdåse med data udgang da jeg vil flytte mit kabel modem/router til en af de stik. Jeg har forsøgt at montere en Comega Freja POF1-4 fra YouSee uden på stikket for at få data udgang, men det ser ud til at routeren ikke får upload/returvej signal. Hvad gør jeg? Mvh Janus
Redigeret af januss - 06-Januar-2013 kl. 16:20 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
januss ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2013 Status: Offline Point: 3 |
Hej. Tak for svar.
Den dåse du har sendt er desværre en slutdåse. Det jeg skal bruge er en sløjfedåse som 212'eren er, bare med dataudgang. Og så skal jeg selvfølgelig vide om det overhovedet vil komme til at fungere med den installation jeg har med de tre stikdåser, udover "hoved stikdåsen", samt abonnentforstærkeren.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Kan være galt på den, med tror ikke der fås sløjfedåser med Data. Erstat nuværende dåse med en Sløjfedåse, og terminer med den viste. ?
|
|
![]() |
|
Jeg tror du kan have ret, jeg har hvertfald ikke fundet nogen med data :-) Hvad mener du med din løsning, forstår ikke??
|
|
![]() |
|
Hvad med en sådan. http://www.absat.dk/shop/comega-dvu-4-1655p.html
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |