|
V/S: Sharp 32" tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2013 kl. 15:25 |
Hej Drenge
Jeg har lige fået sådan en fætter her i julegave: Sharp LC-32LE144E, men jeg kan ikke rigtig bruge den til noget, så ville høre om der var nogle der kunne bruge sådan et TV, og hvad jeg kan få for det? http://www.pricerunner.dk/pl/2-2842236/TV/Sharp-LC-32LE144E-Sammenlign-Priser?other_hits=%3B%3B%3B&q=lc+32le144e&ref=redirect&search=lc+32le144e&sort=4
|
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2842236/TV/Sharp-LC-32LE144E-Sammenlign-Priser?other_hits=%3B%3B%3B&q=lc+32le144e&ref=redirect&search=lc+32le144e&sort=4
Evt. bytte kan også komme på tale - jeg mangler et par udmærket gulvhøjtalere eller forstærker med airplay :-)
|
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
Aner ikke hvad du kan få for det... Men jeg byder 1000kr... Det er nok for lavt men det er hvad der er råd til lige nu og mit elskede plasma er brændt af for to timer siden.
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Den evindelige klassiker: hvor?
|
|
![]() |
|
København, sorry
|
|
![]() |
|
gensplejs ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
København.... jammen så 1000 pp :-P
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
JA hvis det ikke er brugt kan det måske godt leveres tilbage...
|
|
![]() |
|
Har fået det i gave af sharp, fordi vi har skrevet under på en aftale om nogle printere - så det kan ikke leveres tilbage. Men til en pris af 1000 kr, så beholder jeg det selv :-)
|
|
![]() |
|
niepe ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1120 |
Så prøver jeg med 1500 kr afhentet.
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Sjovt nok så har vores indkøber i firmaet fået samme tv har jeg set. Må være dejligt selvom jeg nu vil mene det tilhører vores firma og ikke personen men sådan er det jo
|
|
![]() |
|
det var for lille til at bruge på arbejdet, så derfor jeg fik det :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |