|
Ny HDD til WHS, hvilke bruger i? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2013 kl. 21:54 |
Jeg mangler lidt plads på min WHS, som kører v1
Det er et Gigabyte GA-H55M-USB3 bundkort. Lige nu har jeg en 2 TB disk i, Seagate Barracuda ST32000542AS. Som ikke har drillet mig endnu. Skulle der noget været noget i vejen for at sætte en 3TB disk i? Burde bundkortet/styresystem ikke sagtens håndtere dette? Hvilket mærke/model bruger i eller vil anbefale?
|
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige bestilt 3 TB WD Red "WD30EFRX" til en server. De koster lidt mere, men skulle kunne køre 24/7.
Du skal dog være opmærksom på, om bundkortet kan boote fra 3TB. Men som ekstra data drev mener jeg ikke at det er et problem.
|
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det bliver bare ekstra data, så den burde ikke skulle boote op på den evt. nye 3TB disk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |