|
B: Sprit ny Nexus 7 til iPad Mini |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmus_bt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2013 kl. 22:43 |
I fredags købte jeg Googles tablet Nexus 7, men vil nu hellere have en iPad mini.
Derfor søger jeg en iPad Mini i bytte for min Nexus 7 plus penge selvfølgelig. Den er i perfekt stand og jeg har kvittering + org. emballage. Befinder sig i Balle - Østjylland ![]() Redigeret af rasmus_bt - 08-Januar-2013 kl. 23:12 |
|
![]() |
|
rasmus_bt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan også sælges for 1600 kr.
|
|
![]() |
|
-Andy- ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2012 Status: Offline Point: 2 |
32 GB går jeg ud fra? Og kommer du nogensinde til Århus?
Redigeret af -Andy- - 09-Januar-2013 kl. 12:35 |
|
![]() |
|
32 ja. Og ja det gør jeg da. Skal i IKEA i aften vi kan evt mødes der.
|
|
![]() |
|
-Andy- ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2012 Status: Offline Point: 2 |
Hej igen.. sender lige mit tlf nummer i en besked, du må gerne sende en sms, så tjekker jeg kontoen imens :)
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Er den solgt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |