|
S: Elac FS 247 (Hvid (SOLGT) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mrproper ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2013 kl. 11:41 |
Hej et par velholdte Elac FS247 i højglans hvid sælges
Jeg har købt dem som demo for 10.000.-kr hos Av-connection i Sønderborg og de er ca 6 mdr gamle Tilbud hvis de afhentes her i weekenden hos mig 7.500.-kr De fejler ikke noget og jeg har kasser,kvittering og det der fulgte med til dem. De befinder sig i 6400 Sønderborg på Als hvor de kan beses/høres /John Redigeret af mrproper - 09-Februar-2013 kl. 17:06 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror sgu, at jeg ville blive hos Elac, og lytte til et par Elac FS 407. Du vil med garanti blive begejstret
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
mrproper ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 123 |
Ja hvis det rigtige ikke kommer så bliver jeg ..
Var lige i Av-Con og høre de der SA Mantra 60 ,skulle lige have en fornemmelse af hvordan SA lød da jeg har fået tilbudt et sæt XP60 De spillede faktisk ret god i forhold til de der små enheder der sidder i .. Tog hjem og lyttede til mine Elac og blev lidt skuffet over mellemtonen i Elacerne men bas og diskanten kunne de ikke følge med i. Der findes ikke mange alternativer i prisklassen (hvis der gør) til FS247 Ja de ser sgu lækre ud de nye små du har fået Hother .. Men vil gerne op i 500 serien hvis det skulle være.. /John Redigeret af mrproper - 13-Januar-2013 kl. 12:07 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
500 serien kan bare kke være hos mig - for store.
![]() Der er flere der har bedt mig om en brugeranmeldelse på de nye Elac 407, så den kommer såmænd nok inden så længe
![]() Men er du interesseret i at lytte til 407 så skal du være velkommen i Kastrup. Jeg skal nok få sat din underkæbe på plads igen ![]() Redigeret af Hother - 13-Januar-2013 kl. 13:12 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |