recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manglende DVB-C signal på Waoo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manglende DVB-C signal på Waoo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pmo- Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmo- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Manglende DVB-C signal på Waoo
    Sendt: 13-Januar-2013 kl. 15:03

Hej..

Jeg har en Terratec H5 DVB-C/T USB tilsluttet min pc, som jeg har brugt til stofa og nu Waoo tv, og det har virket fint indtil for en uge siden da alle programmer forsvandt fra både min Kiss db-558 harddiskoptager og Terratec H5. De får begge signal fra antennekabel som kører igennem en antenneforstærker. En ny kanal søgning fandt alle kanalerne på Kissen, som åbenbart var flyttet til nye placeringer, men fandt ikke en på Terratech H5, jeg bruger DVB Viewer 5 som pc software og har brugt det de sidste mange år, det virker perfekt til både afspilning og optagelse. Er der nogen der har et bud på hvorfor min Terratec H5 DVB-C ikke finder en eneste kanal, jeg har nu sat den til DVB-T men så er der jo kun DR’s gratis kanaler.

Hilsen Peter

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu