|
SOLGT Qnap |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2013 kl. 21:33 |
SOLGT over PM Qnap TS-110 Qnap TS-110 , sælges da jeg har købt en anden, har brugt den til MKV 1080P, FLAC & ISO den er fejlfri og virker upåklageligt, Pris 300.kr den er fejlfri og virker upåklageligt, Pris 200.kr Redigeret af jugglerq - 30-Januar-2013 kl. 18:30 |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
nu også en Qnap TS-110 til salg har lige kørt uden problemer med WD RED 3.TB
Redigeret af jugglerq - 26-Januar-2013 kl. 11:58 |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Hvis jeg har en WD Elements 1tb med mine film på og ønsker noget jeg kan have stående til at se film uden at skulle skulle tilslutte min mac hver gang, er det sådan en her jeg skal have fat i?
|
|
![]() |
|
SOLGT over PM Qnap TS-110
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Altså begge2 solgt ?
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
begger er solgt over PM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |