recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Interesse for Digiality CX-CI 422 TS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInteresse for Digiality CX-CI 422 TS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mellow Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Interesse for Digiality CX-CI 422 TS
    Sendt: 12-Maj-2006 kl. 00:34
Hej alle.

Jeg kom for sent til det tidligere DVB-T fælleskøb og vil nu høre om der er interesse for den lidt nyere model fra Digiality, nemlig CX-CI 422 TS.

Specs kan ses her : http://www.kjaerulff1.com/downloadfile.aspx?did=4

Var folk egentlig tilfredse med 302 modellen fra firmaet?

Hvis ikke lige Digiality CX-CI 422 TS, kan der da findes interesse for et andet DVB-T + HD-Recorder apparat i entry level klassen.

Mvh. Peter

Til top
RealMe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2006
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2006 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af mellow mellow skrev:

Hej alle.

Var folk egentlig tilfredse med 302 modellen fra firmaet?

Mvh. Peter

Hej Peter

Jeg indsætter mit svar fraen anden debat (se http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=10419& PN=1&TPN=13 )

Hej

Jeg modtog min CX 302 m 80 MB HD i går - og det var en meget positiv oplevelse  Må indrømme, at jeg var lidt spændt efter at så mange har raporteret om problemer.
Men jeg har kun haft gode oplevelser så vidt:
- Supernem opsætning.......den gør det jo selv
- Alle tilslutninger virker som de skal.
- Logisk menu .......det ka' da ikke være lettere.
- Knivskarpt billede!!! Total DVD-kvalitet på mit JVC 100 MHz 32" flatscreen TV.
- Optagelse kan da ikke være nemmere - og afspilning ligeså. Og tænk de lækre informationer den automatisk gemmer f.eks. sendedag/tid, filmlængde, og sandelig også beskrivelsen af programmet klippet fra EPG'en. Den plejer jeg selv at kopiere til tekstdokument på min PC.
- Undertekster er som de skal.
- Superflot design.
- Nogen har klaget over at fjernbetjeningen er meget retningsbestemt.....men det er da INTET......min DVD/VCR kræver mere sigtekorn

Ville selvfølgelig gerne at der var twin-tuner.......men vil jo ikke betale prisen.
1699,- for det vidunder - det er for vildt.

Fra en glad RealMe
........................................(krydser fingre for, at mine problemer må være få og små)

Jeg har opdaget, at den nogle gange ikke vil skifte kanal efter en optagelse - men det kræver blot at man slukker og tænder igen via fjernbetjeningen, ......så det......
Og konen og børnene bruger den lige så flittigt som jeg....starter ugen med at vælge de programmer vi hver især ønsker optaget.

Redigeret af RealMe - 12-Maj-2006 kl. 12:18
RealMe

TV: JVC AV-32H35SUE Surr.: JVC XV-TH-S3 + Amitech M300 højt DVD/VCR: JVC HR-XV-31E DTT: Digiality CX302T PRV 160GB Anlæg: J
Til top
RealMe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2006
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2006 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af mellow mellow skrev:

Digiality CX-CI 422 TS

Hej Peter

Vil bare gøre opmærksom på, at ovennævnte maskine er en kombineret Satelit og DVB-T modtager.
RealMe

TV: JVC AV-32H35SUE Surr.: JVC XV-TH-S3 + Amitech M300 højt DVD/VCR: JVC HR-XV-31E DTT: Digiality CX302T PRV 160GB Anlæg: J
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2006 kl. 12:26

Ja jeg har jo haft min fra fælleskøb,og stadig super glad for den, billed kvalitet er jo som på min  Sony 710 i HQ,selv når jeg kopiere over til dvd optageren fra hd bliver billed super.Og til 1699 er alle penge godt givet ud.

kallek

Redigeret af kallek - 13-Maj-2006 kl. 14:50
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2006 kl. 13:58
Det er værd at bemærke at man ikke kan optage en kanal og se en anden kanal samtidigt på den.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu