recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixelering og fryser yousee?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixelering og fryser yousee?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pixelering og fryser yousee?
    Sendt: 18-Januar-2013 kl. 17:07
Mit yousee pixelere og fryser hele tiden når jeg ser eurosport og Viasat 3 sport. Jeg har antenne forstærker på. Jeg har en yousee boks. Andre som også har de problemer? Der er ingen problemer når jeg ser andre kanaler
Til top
Case Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2009
Point: 192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Case Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 17:21
Jeg oplever også pixeleringer en gang imellem men ingen frys, men ikke på de kanaler. Kan ikke lige huske hvilke
Denon 3808,Denon DVD-2910,OPPO 93-EU
XBOX m/Kinect
Optoma HD20,Hivilux 92" tab-tension
XTZ 99.26 Fronter,XTZ 99.26 Center,B&W 600 S3 Bag HT
B&W ASW 610 Sub
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af sorensen sorensen skrev:

Mit yousee pixelere og fryser hele tiden når jeg ser eurosport og Viasat 3 sport. Jeg har antenne forstærker på. Jeg har en yousee boks. Andre som også har de problemer? Der er ingen problemer når jeg ser andre kanaler

Typisk fejl er indstråling fra andre radiotjenester, når det kun er nogle kanaler der fejler.
Afhænger af hvor man bor.
Kan også skyldes overstyring af eller i antenneforstærker.

Ind i menu og aflæs signal styrke og kvalitet, og sammenlign med tilsvarende for de der virker.

En god hjælpe info:

Mvh JørgenT
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 19:03
Der har været mange forstyrrelser i dag.

Til top
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Februar-2007
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2013 kl. 00:06
jeg skruede lidt ned for styrken på min antenne forstærker vupti så var der godt billed igen. så den kan åbenbart lave ballade hvis den for for meget power.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu