recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med 1080p 60hz
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med 1080p 60hz

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med 1080p 60hz
    Sendt: 18-Januar-2013 kl. 19:04
Hej alle sammen, jeg har en optoma HD20 og til den har jeg et 15 meter langt hdmi kabel, til 300 kr,  det kan fint vise 1080p 24hz, men ikke 60hz, så kommer der sort skærm, min Openelec mini computer er koblet til min Yamaha A1010, og fra hdmi out 2 til Projektor... 

jeg har prøvet med et andet hdmi kabel til 500 kr, men det virkede heller ikke, så vil i mene at den eneste udvej er et Supra hdmi kabel til 1399 kr.

Hvis der andre der har haft lignende problemer høre jeg gerne om løsninger, udover kabel.

Mvh
BaSsE_- Wink
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2013 kl. 19:11
Jeg er ikke ekspert på det område, men er der ikke en option i selve receiver som man kan sætte til "pass through"?

Jeg læste lidt rundt i denne tråd i håb om at jeg blot kunne finde et simpelt svar på dit spørgsmål:

Her var der en som nævnte at man ofte kan konfigurere receiver anderledes på det område. Du kan evt selv tage et kig, og se om du får mere ud af det end jeg.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu