|
UE55ES8005 og iPad/iPhone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BubbiBubbi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2013 kl. 12:00 |
Halløjsa.
Jeg har et lille spørgsmål med hensyn til mit Samsung TV. Jeg bruger gerne iPhone og iPad til remote, og også til at se med på iPad'en hvis jeg er i køkkenet. Men, kan det virkelig passe jeg skal acceptere enheden hver eneste gang på TV'et når jeg starter app'et? ![]() Som jeg forstår det, skulle enheder der er på listen under AllShare indstillingerne automatisk blive accepteret hver gang. Og på den liste står der da også "Allowed" ud hvor hver enhed. Men samme enhed står der igen og igen, for hver gang jeg connecter til TV'et. Og det skal lige siges begge enheder har faste lokal IP'er, og det samme har TV'et. ![]() Nogen der ved hvorfor det sker, og om der er mulighed for at enhederne bliver godkendt én gang for alle? TV'et har firmware 2004. |
|
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
|
![]() |
|
BubbiBubbi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå, så kom løsningen. :)
Samsung har lige udgivet en opdatering til app'et, med denne rettelse: Fixed issue that caused displaying of authentication pop-up on a TV for every connection attempt. Nå, så kom jeg hjem og fik det afprøvet.. Det virker fint på iPhonen nu. :) Så mangler vi bare Samsung får skudt en opdatering ud til iPad app'et. Redigeret af BubbiBubbi - 22-Januar-2013 kl. 18:42 |
|
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |