|
Infrarød RC6 USB modtager søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2013 kl. 23:02 |
Hej kender i et sted denne kan købes, helst uden bundle med fjernbetjening?
Er ikke interesseret i at smide 300 for en. Der er vel ikke en venlig sjæl som har 1 for meget? |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
Ja nemlig, men skal bruge den hurtigst muligt. Helst igår :) vil gerne betale mere for den. Skal helst kunne købes i Dk.
Har lige købt en harmony touch og vi ser tv igennem vores htpc (zotac id 82) og kan kun styre via keyboard og det forstår konen og vores 4 årlige søn ikke. Derfor jeg håbede på hjælp her. |
|
![]() |
|
Nichof ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Hvis du gider køre til Horsens har jeg en liggende fra en MCE fjernbetjening du ka' få for 6 blå Royal.
Mvh. Niels
|
|
![]() |
|
Niels du er jo en skat ;) kan du skrive model nummeret bagpå til mig? Horsens kan jeg sagtens køre til hvis det er ;)
|
|
![]() |
|
Nichof ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
Der er desværre ikke noget nmmer bag på den. Der står blot SMK made in Philippines. Den stammer oprindeligt fra et Pinnacle MCE tunersæt og jeg har selv brugt den i forbindelse med en normal MCE fjernbetjening.
Hvis du gir' mig dit mobilnummer kan jeg sende dig billeder af den. Mvh. Niels
|
|
![]() |
|
Kan du ikke sende til min mail dennishlarsen@gmail.com kan ikke modtage MMS
det er bare utroligt vigtigt at det er en rc6 modtager |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |