recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mediaplayer, listevisning af optagelser/genveje
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mediaplayer, listevisning af optagelser/genveje

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jwj1012 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2006
Status: Offline
Point: 54
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jwj1012 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Mediaplayer, listevisning af optagelser/genveje
    Sendt: 21-Januar-2013 kl. 08:50
Jeg har skiftet fra dvbviewer til Windows media Center under Windows 8 til at optage tv vi dvb/t, da det aldrig i dvbviewer kom til at fungere godt med bokser kort.

I Dvbviewer blev optagelser vist om en liste med ca 20 pr. side, i mediaplayer bliver det vist med 4 pr. side da første billede af optagelsen bliver vist. Kan man ogås i mediaplayer få vist det som en "listevisning"

Et andet problem jeg bruge et logitech nvidia tastatur og ingen fjernbetjening. I Dvbviewer kunne jeg opsætte knapper til "optag" spol etc. kan ikke finde ud af hvordan man gør dette i media player.

Håber nogle kan hjælpe.

Redigeret af jwj1012 - 25-Januar-2013 kl. 12:57
Til top
jwj1012 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jwj1012 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 07:36
Er der ingen der kan ved svaret på dette?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 09:20
Hmm jeg mener der er en listefunktion, men om den kun virker under film er jeg lidt i tvivl om :-S

Tastaturgenveje er HER

BS

PS: Du bør ændre din overskrift til noget mere retvisende for at få lidt flere svar :-)
Til top
jwj1012 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jwj1012 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 09:50
Tak for svar!!
Til top
Nichof Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nichof Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 11:02
Det er meget enkelt: Når du står i optaget TV trykker du på i knappen på din fjernbetjening og vælger listevisning.
Edit: Sorry, jeg havde ikke set du ikke brugte fjernbetjening.

Mvh.
Niels

Redigeret af Nichof - 25-Januar-2013 kl. 11:03
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu