|
K: appletV 3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Januar-2013 kl. 20:23 |
Jeg søger en ekstra ATV3, hvis der er nogen, der har fortrudt deres køb.
Helst i Hovedstadsområdet eller Roskilde/Holbæk området. Det kan også være en ATV2, men ønsker ikke betale overpris, da jeg umiddelbart ikke har noget at bruge jailbreak til. Er der nogen, der har en til overs til en god pris? |
|
![]() |
|
nichlas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-December-2012 Sted: næstved Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja har en tv3 til salg med garantibevis da jeg har 2 stk men bruger kun den ene bor 4160 Herlufmagle desværre men hvis det har interesse alligevel kan du sms på 42471225 om evt hvad man ville betale for den
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
Søger stadig...
|
|
![]() |
|
søger stadig
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |