|
S: Tangent CDP-50 + DAB-50 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2013 kl. 13:52 |
Hej.
Jeg sælger to af mine Tangent produkter i lækker aluminium. Det drejer sig om Tangent CDP-50 som leverer rigtig god lydkvalitet med både Phono og Toslink udgang: Samt min Tangent DAB-50. Det er både dab og FM radio. Der medfølger selvfølgelig fjernbetjening til begge. Begge er badget som eltax, men er altså tangent. ![]() HBO: 400 kr. for CDP-50, 400 kr. for DAB-50 600 kr. for begge. 800 kr. køb nu pris for begge Jeg forbeholder mig retten til alt. Befinder sig 2920 Charlottenlund. Mvh. Michael Redigeret af mkirkelund - 25-Januar-2013 kl. 13:53 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tager gerne imod bud. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |