|
Købt: Android telefon til 8 årig. |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2013 kl. 20:19 |
|
Hej PS: det var verdens korteste købstråd. Redigeret af Bschmidt - 24-Juni-2013 kl. 05:36 |
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej igen. Så gik der "inflation i telefon" i det lille hjem :-S Efter at have købt en Xperia play til datteren blev den næste i rækken pænt grøn i hovedet af misundelse. Derfor genåbner jeg tråden da jeg kan læse mellem linierne at lommepengene ikke skal bruges på Lego det næste stykke tid. Er der en der ligger inde med en android telefon til en fornuftig penge er jeg mulig aftager. Den skal passe i lommen på en 8 årig og være forholdsvis tynd/let. Farmands krav: Pæn (uden ridser) - Kvittering - ingen SIM lås eller kan oplåses gratis (DIY eller operatør)
Mvh BS Redigeret af Bschmidt - 05-Februar-2013 kl. 08:57 |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
|
Jeg har en HTC Desire, som jeg ikke bruger mere. Der medfølger et 8 eller 16 Gb MicroSD kort (kan ikke lige huske størrelsen). Den er ikke SIM låst.
Der er ikke kvittering (den er også mere end 2 år gammel), og er i pæn stand. Pris-idé: En plovmand... |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
|
Hej Keld
Det lyder som et fornuftigt tilbud.
Jeg vil dog gerne holde fast i "med kvittering". Ikke PGA garanti men jeg vil være SIKKER på at den ikke er stjålet. Jeg understreger lige at jeg tror IKKE at du har stjålet telefonen, det er en principsag. Jeg takker for tilbuddet men lader lige tråden køre lidt endnu. Håber ikke du tager det ilde op! Mvh BS |
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1046 |
|
Hvis 500 kr. er en fornuftig penge, rækker de til en spritny Android smartphone fra Huawei: http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobil-uden-abonnement/HUAWEIY100BL/huawei-ascend-y100-smartphone-sort |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
|
Selvfølgelig ikke... Tilbudet er der, hvis du skulle få lyst alligevel. Du kan jo altid checke IMEI-nummeret hos politiet(?) for at se, om den er stjålet... |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
|
@longjohn: Det kunne være en mulighed, men ser flere fordele i at "gå brugt" 500,- er også max-MAX budget
@heat: Tak :-) @Kampus: En ikke uvæsentlig faktor selvom kravene ikke er såå store endnu i den alder (hos ham). BS
|
||
![]() |
||
|
Du får også denne oplader med i prisen (den passer ikke til min nye mobil, så jeg kan alligevel ikke bruge det til noget)...
|
||
Keld R. Hansen
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |