|
SOLGT: PS3 Ratchet & Clank Q-Force stadig i folie |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hellbanker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2011 Sted: Køge Status: Offline Point: 71 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2013 kl. 18:31 |
Jeg har et spritnyt Ratchet & Clank Q-Force til PS3 stadig i folie til salg. Det er UK versionen.
Sælges for 100 kr. + forsendelse eller kan afhentes i Valby Redigeret af hellbanker - 08-Februar-2013 kl. 12:52 |
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ahh super. Den vil jeg da gerne nuppe. Kan hente den i Valby.
![]() Hvordan passer imorgen? |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
hellbanker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2011 Sted: Køge Status: Offline Point: 71 |
Jeg er hjemme i morgen eftermiddag og aften
![]() |
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
Hva tid er eftermiddag? Er kl. 15 for tidligt?
|
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
Eftermiddag er for mig fra kl. 14 af he he, men 15 er helt fin :-)
|
|
![]() |
|
Kan du ikke lige pm mig for at få adresse? jeg kan ikke PM dig?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |