recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Black Purple vs. pink stripe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Black Purple vs. pink stripe

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Black Purple vs. pink stripe
    Sendt: 10-Februar-2013 kl. 15:59
Så står slaget snart, og det ganske land ligger øde hen Wink
I det ene hjørne en Melissa Black Purple-hårtørrer og i det andet hjørne mit elskede smertensbarn JVC HD550 med en fæl pink stripe
Jeg læste om en gut, der ved et tilfælde fandt ud af, at en god varme i længere tid kan fjerne striben (muligvis) og han brugte bl.a. en hårtørrer
Det skal prøves, inden den skal udskiftes
Opdateres løbende... Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2013 kl. 17:35
Ak nej, det virkede ikke
Mikael Simpson
Til top
wadia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wadia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 05:38
Hva gjorde du så med den hårtøre..... hvor blæste du så varmen hend ?
JVC DLA-HD750, NAD T787, Mac Mini 2011, Lissau 16:9 Tab-Tension ISF True color , Dali Mentor 6 og Mentor center og Mentor 1 baghter, DaliP-10 DSS subwoofer ,OPPO BDP-83
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 08:24
Ind ad luftindgangen på fronten
Mikael Simpson
Til top
wadia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wadia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 16:11
Hva skulle det hjlpe, at blæse varmt luft ind af indgang
JVC DLA-HD750, NAD T787, Mac Mini 2011, Lissau 16:9 Tab-Tension ISF True color , Dali Mentor 6 og Mentor center og Mentor 1 baghter, DaliP-10 DSS subwoofer ,OPPO BDP-83
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 08:45
Der skulle være noget lim, der vist er den forkerte type og størknet forkert
Eller noget i den retning
Mikael Simpson
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 08:58
Du skal nok splitte den ad, ligesom de har gjort på cine4home.de, og så varme direkte på delene der.
Kunne du ikke lægge at billede op af problemet på din projektor.
Jeg synes JVC laver nogle fede projektore, men deres håndtering af problemer som dette og den korte levetid på pære, afholder mig fra at købe.

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 09:09
Jeg er alt for fummelfingret... Embarrassed
Mikael Simpson
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 13:50
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Jeg synes JVC laver nogle fede projektore, men deres håndtering af problemer som dette og den korte levetid på pærer, afholder mig fra at købe.

Levetiden på lamperne (det er reelt en lampe man skifter ud; ikke blot en pære) er ikke kortere end andre projektorer.

Desuden mener jeg, at JVC har været rimeligt gavmilde i jake51's situation. Han var udenfor reklamationsretten, og de kunne bare have sagt blankt nej til at hjælpe ham med noget som helst.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu