|
Epson TW6100 ? nogen erfaringer |
Besvar |
Forfatter | |
skele2r
Super bruger Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Februar-2013 kl. 13:06 |
Hej drenge
Skal ned og se på TW6100 ved AV connection sidst i den her måned. . Nogen der har erfaringen med den ? mange tak
|
|
Mvh. Nikolai
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, den kan du ikke bruge da du mangler lense shifting.
Læs tidligere tråde du selv har postet :)
|
|
skele2r
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er med på alt den snak om lens shift, men hvis man har muligheden for at placerer den på bagvægen (good zoom) så er højden jo ikke så vigtig :D
|
|
Mvh. Nikolai
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Højden er absolut lige så vigtig.
Lense shift gælder både vertikal og horizontalt. Hvis du ikke kan sætte den i den rigtige højde, så kommer du også til at mange lense shifting.
|
|
skele2r
Funktioner
Tak(0)
|
Med risiko for at gentage mig selv :D
Er det så ikke at købe et beslag der er højde justerbar ?
sideretningen bude ikke være noget problem da jeg kan hænge den mid foran lærredet ?
tak for hjælpen
|
|
Mvh. Nikolai
|
|
Precious
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, du kan finde et beslag. Jeg synes dog ofte at beslag meget let giver sig 0.5 cm.
Da jeg havde beslag skulle jeg konstant justere på det, for at projektoren ramte rigtigt 4 meter væk. Mit beslag var dog også billigt (ca. 400 kr). Et fint mærke beslag koster hurtig et par tusinde hvis det skal være flexibelt og langt fra loftet.. ?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |