|
S: Projekt: Hfx Mini (kabinet og Psu (Solgt)) |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
willemoes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2013 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2013 kl. 15:20 |
|||
![]() Lidt af et projekt, da det er noget af det mest omstændelige at samle/adskille. Til gengæld er der mulighed for at lave en passiv løsning, der er til at holde ud at se på. Der er lidt ridser i top/front (acryl). Medfølger: Heatpipes, brugt til AM2 socket (acrylfastspædingspladen har et knæk, men fungerer ok) Imon Vfd display m. IR og Remote. Hdd dualboks/Slot-in Dvddrev Flex Pci-riser Div. skruer og afstandsstykker. Pris: 500.- HFX Ef 28 Passiv 280W Psu Pris: 500.- Samlet pris: 800.- Afhentning (Ganløse/Herlev) foretrækkes.
Redigeret af willemoes - 24-Marts-2013 kl. 21:10 |
||||
![]() |
||||
michtheman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2013 Sted: Skanderborg Dan Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Hej har du stadigt din HFX Mini til salg ?
Vh michtheman |
||||
![]() |
||||
willemoes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2013 Status: Offline Point: 4 |
|||
hej
Nej, den er solgt, sorry har ikke fået slettet tråden |
||||
![]() |
||||
M!NGO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
|||
Jeg har vist sådan en fætter til at stå
vist nok med ram og gfx kort i også, hvis det var noget
|
||||
M!NGO
- Imac 27" - 2x aTV2 - Iphone5 - Ipad2 - Ipad Mini - - 2xWDTV Live 3g - QNAP TS-509 5x3TB - |
||||
![]() |
||||
michtheman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2013 Sted: Skanderborg Dan Status: Offline Point: 10 |
|||
Det er en ef19 eller ef28 strømforsyning jeg mangler + bundkort og Cpu. Kassen har jeg :)
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |